D o b r o d o s l i

D o b r o d o s l i

biljanajakovljevic.blogspot.com

четвртак, 6. јануар 2011.

KINESKA BILJKA -- LAKI BAMBUS

   Veoma sam se obradovala kad sam kao uciteljica od mog djaka ,dobila ovu biljku.O njoj sam znala mnogo pa cu moje znanje podeliti s vama .Kineska biljka koju nazivaju laki bambus  idealna je za dekoraciju jer ne zahteva mnogo nege.Bitno je da je trecina stabljike u vodi. Lako se prilagodjava novoj sredini. Ne trazi puno svetlosti, ali i ne voli direktno sunce. Cuva se u vazi s vodom u koju  je vodu dodati jednom u dve nedelje.Prodaje se spiralno uvijen, na komad ili u obliku aranzmana u porcelanskoj  cinijici.
 U vazi s vodom ova biljka moze da prezivi i nekoliko godina.
   Po feng suiju pozeljno ju je drzati u stanu jer donosi srecu. Vazan je i broj stabljika.Kazu da ce vam 2 stabljike doneti ljubav i bracni sklad,  3 srecu, 5 zdravlje, 8 bogastvo, a 9 srecu na svim poljima.Tradicionalno se kupuje pre Nove godine ili se poklanja pri useljenju u novi stan.Uvijene oblike stabljike mozete postici tako sto cete okretati biljku pod razlicitim uglovima u odnosu na izvor svetlosti.Listovi mogu pozuteti od suvisne toplote ili hlora u vodi. Vodu je najbolje ostaviti da odstoji 24 sata pre zalivanja. Ovako izgleda moj bambus  u mom stanu.

Нема коментара:

Постави коментар